پروژه کسری خدمت سربازی چیست؟
نوشته شده توسط : nezam

شرایط خرید پروژه کسری خدمت

 

یکی از نگرانی های اصلی فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی مبحث مهم خدمت سربازی است. اما با امکاناتی که اخیرا در نظر گرفته شده، امکان دریافت طرح های پژوهشی جایگزین قسمتی از خدمت سربازی برای دانشجویان و نیز فارغ التحصیلان تحصیلات تکمیلی بوجود آمده است.

آن دسته از نخبگان و استعدادهای برتری که مطابق با قانون و تایید بنیاد ملی نخبگان متقاضی دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع هستند می‌بایست یک پروژه ی تحقیقاتی با موضوعات کشوری و لشکری انجام داده و بعد از آن حتما ضمن گذراندن یک دوره ی آموزشی کارت پایان خدمت دریافت کنند.توجه کنید که ارائه ی پروژه با موضوعات کشوری و لشکری شرایط خاصی را دارد که یکی از آنها زمان انجام پروژه است. به این معنا که مراحل تحقیقاتی پروژه حداقل یک سال زمان ببرد نه اینکه فردی با انجام پروژه در مدت یک ماه انتظار دریافت کارت پایان خدمت داشته باشد.دوستان عزیز در این مثاله در خصوص شرایط خرید پروژه کسری خدمت مطالبی نوشته ایم که امیدوار هستیم مورد توجه شما دوستان قرار گیرد لذا در صورت دریافت اطلاعات بیشتر نیز میتوانید با سامانه صدای مشاور تماس حاصل نمایید...

 

,,,,,,,,,

 "سامانه مشاوره تلفنی نظام وظیفه "

 مشاوره دهنده تخصصی خدمت سربازی

برای تماس از کل کشور کافیست با تلفن ثابت و بدون گرفتن کد، با شماره 9099071611

شماره ویژه شهر تهران  9092301612

و از موبایل همراه اول با شماره 99225595  تماس حاصل فرمایید

تماس از 8صبح تا 12شب

حتی ایام تعطیل

,,,,,,,

 

 

 

نحوه دریافت پروژه کسری خدمت وزارت دفاع

افرادی که جزو نخبگان و استعدادهای برتر هستند بایستی با مراجعه به بنیاد ملی نخبگان و سپس ارجاع ایشان توسط این سازمان به بنیاد نخبگان نیروهای مسلح مراحل دریافت پروژه را طی کنند.بنیاد نخبگان نیروهای مسلح با توجه به نیازهای سازمان ها، دستگاه‌ها و نهادهای زیرمجموعه ی خود، این افراد را برای دریافت طرح های تحقیقاتی به نهاد های مختلف معرفی می‌نمایند.


 

پروژه کسری خدمت سربازی چیست؟

برای اخذ کسری خدمت پروژه بهتر است شناخت دقیق تری نسبت به آن داشته باشیم. پروژه کسری خدمت امکانی را برای مشمولین دارای تحصیلات دانشگاهی فراهم نموده تا مدت زمان مشخصی از خدمت وظیفه خود را خارج از یگان سپری کنند. در اشتباهی رایج در بین عوام، از پروژه خدمت سربازی به عنوان پروژه کسری خدمت یاد می شود. این در حالی است که مدت انجام پروژه به عنوان مدت خدمت سربازی محسوب می شود و در کارت پایان خدمت سربازی این مدت درج خواهد شد. پس اصطلاح کسری خدمت پروژه صحیح نیست اما در ادامه این مقاله ما پروژه خدمت را به عنوان کسری ها به حساب می آوریم.


 

شرایط اخذ پروژه کسری خدمت چیست؟

کلیه مشمولینی که دانشجوی فوق لیسانس یا دکترا و یا فارغ التحصیل فوق لیسانس یا دکترا باشند می توانند از پروژه کسری خدمت استفاده نمایند. باید توجه داشته باشید که نداشتن غیبت غیر موجه مهمترین شرط استفاده از پروژه کسری خدمت است. مشمولینی که غیبت داشته باشند می توانند با اطلاع از قوانین و مقررات غیبت خود را موجه کنند و هم چنان از این امتیاز استفاده نمایند. برای استفاده از این امتیاز نیازی به فارغ التحصیل بودن ندارید و در حین تحصیل هم با شرایطی می توایند برای اخذ پروژه کسری خدمت اقدام نمایید.


 

 

 

برای ثبت نام و اخذ پروژه کسری خدمت باید به یکی از دو روش زیر عمل کنید


مراجعه به بنیاد علمی نخبگان نیروهای مسلح

پس از مراجعه با ارائه رزمه و مدارک، برای شما تشکیلی پرونده صورت می گیرد. بدین ترتیب شما در بنیاد علمی نخبگان نیروهای مسلح عضو می شوید. پس از بررسی سوابق علمی، کسب امتیازات و شرایط لازم سازمان ارائه دهنده پروژه به شما معرفی می گردد. پروژه این سازمان مرتبط با زمینه کاری شماست. با مراجعه به این سازمان پروژه کسری خدمت را اخذ می نمایید.






چگونه پروژه کسری خدمت سربازی بگیریم ؟

شرایط پروژه کسری خدمت سربازی : افراد مشمول خدمت سربازی ، قبل از اینکه به خدمت بروند . به دنبال یافتن راه هایی هستند تا کسری خدمت بگیرند . تا بتوانند از طول دوره خدمت خود بکاهند و این دوره را به کوتاه ترین زمان خود برسانند . برای گرفتن کسری خدمت شما باید اطلاعاتی را در این زمینه داشته باشید . تا بتوانید به ساده ترین شکل و کوتاه ترین زمان ممکن کسری خدمت دریافت کنید . برای گرفتن پروژه کسری خدمت باید از شرایط آن آگاه باشید و زمینه های لازم را بدانید...

 

 

منبع:شرایط خرید پروژه کسری خدمت

 

 

 

 

امریه 



:: برچسب‌ها: پروژه کسری خدمت سربازی چیست؟ ,
:: بازدید از این مطلب : 70

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 مهر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: